 |
www.usochronasrodowiska.fora.pl studia uniwersytet slaski us
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 23:03, 07 Mar 2012 Temat postu: parafialne! |
|
|
Poniżej będę zamieszczał obwieszczenia parafialne. Jeśli coś nie gra, lub macie jakieś pytania, szukajcie ze mną kontaktu tutaj, na mailu roku, lub:
gg: 4163600
tel: 609096149 (prosiłbym o podpisywanie ewentualnych smsów)
email: malklavian[at]gmail.com
_____________________________________________
CZWARTEK
Proszę, aby w dniu jutrzejszym (1.03) z każdej grupy pojawił się choć jeden człek przed wykładem (~12:15) - w sprawie nadchodzącego wielkimi krokami monitoringu środowiska, i seminariów z nim związanych. Dostaniecie ode mnie materiały, i względnie informacje jak to będzie wyglądać do przekazania dalej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaś dnia Śro 23:04, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 23:16, 07 Mar 2012 PRZENIESIONY Śro 23:16, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dwunastego kwietnia rozpoczynają się zajęcia z Monitoringu Środowiska.
Naszym wykładowcą będzie prof. Sułkowski z katedry chemii organicznej. Poprosił mnie, abym przekazał Wam informacje dotyczące ćwiczeń, czytajcie więc dalej.
Zajęcia odbywać się będą w trzech blokach po dwie grupy w każdym (1+2, 3+4, 5+6), w trybie seminaryjnym. Na pierwszych zajęciach każdy z bloków zaprezentuje trzy prezentacje, na temat monitoringu wybranych zbiorników, rzek, bądź powietrza w danym regionie.
Zakładając, iż osób w każdym z tych bloków będzie około 20, zespoły odpowiedzialne za każdy z tych tematów powinny liczyć około 6-7 osób. Co więcej, każdy z takich zespołów będzie musiał posiadać swojego przedstawiciela, lecz co takiego ta osoba będzie robić - tego nie wiem. Prawdopodobnie chodzi o to, aby rzesza nie była bezosobowa, i każdy z zespołów miał jakiegoś reprezentanta u profesora.
Każda z prezentacji ma zająć około dwudziestu minut, i otwierać się w Power Poincie. Wszyscy członkowie zespołu muszą mieć wkład w prezentowany materiał, jak i powinni być zaznajomieni z jego treścią, w celu odpowiedzenia na pytania zadawane przez wykładowcę.
W tym roku nowością jest to, że materiały są nam dostarczone. Wszystkie kopie to artykuły naukowe w języku angielskim. Naszym zadaniem jest zrozumienie tekstu oraz jego opracowanie w następującej formie:
1. Prezentacja musi składać się z wprowadzenia, zawierającego uzasadnienie badań (najczęściej jest to ostatnie zdanie wstępu danej pracy)
2. Prześwietlenie metodyki działania - rodzaje aparatów, zasady ich pracy oraz warunki przeprowadzenia pomiarów (np. czasy uśredniania przy badaniu, budowa), dodatkowo należy zaznaczyć rodzaj zasad/reguł jakimi posługiwali się autorzy
3. Omówienie wyników + dyskusja na ich temat ; konkluzja wobec wprowadzenia (uzasadnienie tezy) ; uzasadnienie celowości działań
Jest to plan poglądowy, każda z prac które otrzymacie także jest oparta na takim schemacie.
Na kolejnych zajęciach będziemy dyskutowali z profesorem na temat przedstawionych przez nas problemów oraz metodologii, oraz przedstawiali ewentualne poprawione prezentacje (jeśli się takowe zdarzą). Na pocieszenie mogę dodać, że z tego przedmiotu nie ma egzaminu, jedynie kilka pytań może się pojawić na egzaminie z innego przedmiotu, ale co i jak też jeszcze do końca nie jestem pewien
Materiały można zdobyć u:
- GRUPA 1 i 2 - Jaś Gregoriew, gr. 2
- GRUPA 3 i 4 - Monika Kurdyk, gr. 3
- GRUPA 5 i 6 - aktualnie u nikogo - umieszczę tu nazwisko jak znajdzie się ktoś na tyle odważny, żeby je wziąć.
Wszelkie pytania kierujcie do mnie, na tym forum, bądź przez kontakty na górze strony.
P.S. Fluktuacje ( ) pomiędzy grupami są dozwolone, najlepiej 1:1, ale nie ma większych problemów jeśli będzie jedna czy dwie osoby w którąś stronę - byleby to miało ręce i nogi, oraz było po równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 19:56, 11 Mar 2012 PRZENIESIONY Nie 19:57, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Informacje na temat wyjazdu terenowego do Krościenka w Pieninach:
Wyjazd 2.06 (sobota) autokarem z Katowic (godzinę, miejsce oraz plan zajęć podam później, będzie to też zapewne wisiało na tablicy ogłoszeń Katedry Ekologii (ul.Bankowa 9 - parter).
Zajęcia rozpoczynają się 3.06 (niedziela), a kończą 7.06 (czwartek) - autobus przyjedzie do Katowic w godzinach popołudniowych.
Jest część zajęć dotycząca Katedr Ekologii i Geobotaniki. Są to wyjazdy obowiązkowe, a wpis z nich wraz z oceną trafia do indeksu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaś
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 12:25, 16 Kwi 2012 PRZENIESIONY Pon 12:26, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zajęcia z Mikroskopii Skaningowej (Sosnowiec)
18.04 - 8:00 Grupa 1
18.04 - 10:45 Grupa 2
18.04 - 13:45 Grupa 3
25.04 - 8:00 Grupa 4
25.04 - 10:45 Grupa 5
25.04 - 13:45 Grupa 6
Uwaga! Poniżej znajdują się linki do materiałów, które będą nam potrzebne podczas tych zajęć - ściągnijcie, przeczytajcie, and be prepared! W nich znajdziecie też wszystkie potrzebne informacje do napisania sprawozdania. Enjoy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaś dnia Pon 12:26, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|